Dane ogólne

    Moje nowe miejsce zamieszkania znajduje się w innym kraju. Czy mogę nadal korzystać z mojego dotychczasowego konta MyFestool?
    To zależy od Twojego nowego miejsca zamieszkania. Nadal możesz przeglądać dane w MyFestool, jednak oferta i zakres usług MyFestool oraz Gwarancji all-inclusive1 zależy od Twojego miejsca zamieszkania i może się różnić w zależności od kraju. Oznacza to, że niektóre usługi mogą być w Twoim przypadku niedostępne. Na przykład nie we wszystkich krajach oferujemy możliwość zamawiania napraw online. Informacje o tym, jakie usługi są dostępne w danym kraju, można znaleźć w Warunkach użytkowania MyFestool oraz w warunkach gwarancji na właściwej dla danego kraju stronie internetowej Festool. Przegląd wszystkich krajów można znaleźć pod adresem www.festool.com.
    Co to jest MyFestool?
    MyFestool to Twoje bezpłatne osobiste konto klienta, do którego masz dostęp za pośrednictwem naszej strony internetowej lub aplikacji Festool. Konto MyFestool jest dostępne zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla firm. Umożliwia korzystanie z różnych usług. Możesz na przykład zarejestrować swoje narzędzia do Gwarancji all-inclusive 1, wyświetlić zarejestrowane narzędzia oraz ich okres gwarancyjny, zamówić naprawę online, jak również wyszukać wyposażenie i części zamienne do swoich narzędzi. Dodatkowo oferujemy możliwość stworzenia listy zapamiętanych produktów. Klienci firmowi otrzymują od nas rozszerzoną ofertę serwisową i mogą zaprosić swoich pracowników do MyFestool (bez posiadania konta MyFestool).

    Rejestracja

    Jak mogę założyć konto MyFestool: za pomocą aplikacji Festool Work?
    1. Pobierz bezpłatnie aplikację Festool Work (dostępną dla systemów Android i iOS).
    2. Po otwarciu aplikacji masz możliwość połączenia swojego konta MyFestool z aplikacją. W tym celu kliknij „Zaloguj się”. Możesz również utworzyć nowe konto MyFestool, klikając pole „Utwórz bezpłatnie konto”.
    3. Wybierz swój kraj i wprowadź wymagane dane, takie jak adres e-mail, hasło, zwrot grzecznościowy, imię, nazwisko itp. i zaakceptuj warunki użytkowania MyFestool.
    4. Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość potwierdzającą. Kliknij „Potwierdź rejestrację konta MyFestool”, aby aktywować konto. Pamiętaj, że link jest aktywny przez 30 dni od otrzymania e-maila. W przypadku przekroczenia tego terminu należy ponownie rozpocząć proces rejestracji.
    5. Zaloguj się na swoje konto za pomocą swoich danych dostępowych.
    6. Uzupełnij swoje dane w polach obowiązkowych (numer telefonu, klient prywatny/firmowy->nazwa firmy, zwrot grzecznościowy, imię i nazwisko).
    Otrzymałam(-em) list z zaproszeniem lub e-mail z zaproszeniem: W jaki sposób mogę założyć na tej podstawie konto MyFestool?

    Aby umożliwić Ci zobaczenie na koncie MyFestool Twoich zarejestrowanych urządzeń w przeglądzie narzędzi, a także zarządzanie nimi, przygotowaliśmy dla Ciebie konto MyFestool, które możesz utworzyć na podstawie wysłanego do Ciebie zaproszenia z indywidualnym kodem zaproszenia.

    1. Aby aktywować konto MyFestool, należy zeskanować kod QR lub wpisać następujący adres internetowy: https://login.festool.com/myfestool.
    2. Wybierz swój kraj i wprowadź następujące dane: adres e-mail, hasło i kod zaproszenia wymienione w liście w następującym formacie: AAA-BBB-CCC-DDD. Następnie potwierdź warunki użytkowania konta MyFestool.
    3. Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość potwierdzającą. Kliknij tutaj „Potwierdź rejestrację konta MyFestool”. Pamiętaj, że link jest aktywny przez 30 dni od otrzymania e-maila. W przypadku przekroczenia tego terminu należy ponownie rozpocząć proces rejestracji.
    4. Zaloguj się na swoje konto za pomocą swoich danych dostępowych.
    5. Uzupełnij swoje dane w polach obowiązkowych (numer telefonu, klient prywatny/firmowy->nazwa firmy, zwrot grzecznościowy, imię i nazwisko).
    Jak mogę założyć konto MyFestool: przez stronę internetową?
    1. Wejdź na stronę internetową: www.festool.pl/myfestool i kliknij „Utwórz nowe konto”.
    2. Wybierz swój kraj i wprowadź następujące dane: adres e-mail, hasło i potwierdź warunki użytkowania MyFestool.
    3. Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość potwierdzającą. Kliknij tutaj „Potwierdź rejestrację konta MyFestool”. Pamiętaj, że link jest aktywny przez 30 dni od otrzymania e-maila. W przypadku przekroczenia tego terminu należy ponownie rozpocząć proces rejestracji.
    4. Zaloguj się na swoje konto za pomocą swoich danych dostępowych.
    5. Uzupełnij swoje dane w polach obowiązkowych (numer telefonu, klient prywatny/firmowy->nazwa firmy, zwrot grzecznościowy, imię i nazwisko).
    Zapomniałam(-em) swojego hasła. Co mogę zrobić w tej kwestii?
    1. Wejdź na stronę internetową: www.festool.pl/myfestool.
    2. Kliknij „Resetuj hasło” i wprowadź swój adres e-mail.
    3. Otrzymasz wiadomość e-mail, za pomocą której możesz przypisać do swojego konta nowe hasło.
    Nie otrzymałam(-em) e-maila z potwierdzeniem rejestracji w MyFestool. Co mogę zrobić w tej kwestii?
    Prosimy o sprawdzenie folderów reklamowych i spamu w Twojej skrzynce pocztowej lub skorzystanie z funkcji wyszukiwania poprzez wpisanie hasła „MyFestool”. Jeśli nie znajdziesz tam e-maila z potwierdzeniem, skontaktuj się z naszą infolinią dla klientów Festool, korzystając z zakładki Kontakt.
    Jakie wymagania powinno spełniać moje hasło do logowania na konto MyFestool?

    Twoje hasło musi spełniać następujące kryteria:

    • składać się z co najmniej ośmiu znaków
    • zawierać małe i wielkie litery
    • zawierać co najmniej jedną cyfrę i znak specjalny

    Edycja profilu/Usuwanie konta

    Czy mogę zmienić język w moim portalu MyFestool?
    W krajach wielojęzycznych oferujemy funkcję zmiany języka w nagłówku obszaru MyFestool. W profilu użytkownika funkcja „Zmień język” jest niestety niedostępna. W razie potrzeby prosimy o kontakt z naszą infolinią dla klientów Festool pod numerem podanym w zakładce Kontakt.
    W jaki sposób mogę usunąć moje konto MyFestool?
    W każdej chwili możesz usunąć swoje konto MyFestool w menu „Mój profil”. Po usunięciu konta MyFestool usuwana jest również istniejąca zgoda na przesyłanie materiałów reklamowych. Jednak dane dotyczące rejestracji do gwarancji nie zostaną usunięte, ponieważ są potrzebne do realizacji gwarancji. Twoje dane zostaną zanonimizowane po wygaśnięciu gwarancji (10-letnia gwarancja dostaw części zamiennych). Po usunięciu konta MyFestool poprosimy Cię również o zgodę na przechowywanie Twojego adresu e-mail na wypadek, gdyby zaistniała konieczność doposażenia lub wycofania jednego z zakupionych/zarejestrowanych przez Ciebie urządzeń.
    Czy mogę zmienić swoje konto MyFestool z konta prywatnego na konto firmowe lub z konta firmowego na konto prywatne?
    Zmiana rodzaju konta MyFestool z firmowego na prywatne lub z prywatnego na firmowe jest niestety niemożliwa. Jeśli zaistnieje taka potrzeba, skontaktuj się z naszą infolinią dla klientów Festool, korzystając z zakładki Kontakt.

    Zarządzanie firmą

    W jaki sposób mogę dodać nowego pracownika?
    1. Zaloguj się do MyFestool pod następującym linkiem www.festool.pl/myfestool.
    2. Funkcja zaproszenia pracownika jest dostępna po zalogowaniu się w Twoim osobistym obszarze MyFestool w zakładce „Zarządzanie firmą” lub pod linkiem: www.festool.pl/myfestool/zarządzaj-firmą.
    3. Wprowadź tutaj adres e-mail swojego pracownika. Należy pamiętać, że zaproszenie może być wysłane jedynie do osób, które nie posiadają jeszcze konta MyFestool. Adres e-mail pracownika pojawia się w przeglądzie ze statusem „Otwarte”.
    4. Po potwierdzeniu zaproszenia przez pracownika i uzupełnieniu jego danych na koncie MyFestool status w przeglądzie zmienia się na „Potwierdzone”. Pracownik może teraz zobaczyć wszystkie narzędzia firmy i korzystać z innych funkcji.
    Otrzymałam(-em) zaproszenie od kolegi. Co muszę zrobić, aby je potwierdzić i założyć konto MyFestool?
    1. Po otrzymaniu zaproszenia do MyFestool, otrzymasz wiadomość e-mail. Aby potwierdzić zaproszenie, kliknij „Potwierdź konto MyFestool teraz”.
    2. Strona potwierdzenia otworzy się automatycznie (Twój adres e-mail jest wstępnie wypełniony). Możesz teraz zdefiniować swoje hasło, potwierdzić warunki użytkowania MyFestool i kliknąć „Utwórz swoje konto”.
    3. W kolejnym kroku możliwe jest uzupełnienie swoich danych, wyświetlenie wszystkich narzędzi firmy na swoim koncie MyFestool oraz korzystanie z innych funkcji.
    W jaki sposób mogę usunąć pracownika?
    W celu usunięcia pracownika kliknij kosz w przeglądzie obszaru „Zarządzanie firmą”. Aby mieć pewność, że usunięcie nie nastąpi przez pomyłkę, musisz ponownie wyrazić zgodę na proces usuwania. Pracownik zostanie poinformowany o usunięciu drogą mailową. Należy pamiętać, że spowoduje to usunięcie konta MyFestool pracownika.
    Jakie możliwości oferuje funkcja „Zarządzaj firmą” na moim koncie firmowym MyFestool?
    Klienci biznesowi mają możliwość zapraszania pracowników do MyFestool za pomocą ich adresu e-mail. Należy pamiętać, że zaproszenie można wysłać tylko wtedy, gdy do adresu e-mail, na który wysyłane jest zaproszenie, nie jest przypisane jeszcze żadne konto MyFestool. Zaproszona osoba otrzyma e-mail, w którym będzie mogła zaakceptować zaproszenie i uzupełnić dane na swoim koncie MyFestool. Po dokonaniu rejestracji pracownik zostaje bezpośrednio przypisany do odpowiedniej firmy. Może teraz zobaczyć wszystkie narzędzia firmy i korzystać z innych funkcji. Należy pamiętać, że pracownik ma takie same prawa i możliwości w MyFestool jak „gospodarz” konta MyFestool. Ponowne usunięcie osoby jest możliwe w każdej chwili. W takim przypadku usunięte zostanie wyłącznie konto MyFestool należące do pracownika.

    Rejestracja gwarancji

    Co to jest gwarancja all-inclusive?
    Dzięki kompleksowym usługom w ramach naszej Gwarancji all-inclusive1 Twoje nowe narzędzie Festool jest w pełni zabezpieczone przez pierwsze trzy lata, a Ty możesz skoncentrować się na tym, co jest naprawdę istotne: na swojej pracy. Aby skorzystać z usług „Bezpłatna kompleksowa naprawa”2, „Wymiana w przypadku kradzieży” i „Oryginalne części zamienne gwarantowane” należy bezpłatnie zarejestrować swoje narzędzie w ciągu pierwszych 30 dni od daty zakupu/dostawy.
    Moje nowe miejsce zamieszkania znajduje się w innym kraju. Czy nadal przysługuje mi prawo do korzystania z usług dostępnych w ramach Gwarancji all-inclusive?
    Oferta i zakres usług dostępnych w ramach MyFestool oraz Gwarancji all-inclusive1 zależy od Twojego miejsca zamieszkania (nie od kraju, w którym zostało zakupione urządzenie) i w związku z tym może się różnić w zależności od kraju. Informacje o tym, jakie usługi są dostępne w danym kraju, można znaleźć w Warunkach użytkowania MyFestool oraz w warunkach gwarancji na właściwej dla danego kraju stronie internetowej Festool. Przegląd wszystkich krajów można znaleźć pod adresem www.festool.com, po wyborze żądanego kraju.
    Czy rejestracja do Gwarancji all-inclusive jest odpłatna? 
    Nie, rejestracja jest dla Ciebie bezpłatna. Jedyny warunek: Musisz zarejestrować swoje narzędzie do Gwarancji all-inclusive1 w ciągu 100 dni od daty zakupu. Należy jednak pamiętać, że kradzież narzędzia może wiązać się z kosztami wkładu własnego, a naprawa może generować inne koszty (np. opłata za dekontaminację w przypadku odkurzacza do pyłów klasy H).
    Jak mogę zarejestrować narzędzie do Gwarancji all-inclusive?

    Od 01.01.2021 r. rejestracji do Gwarancji all-inclusive1 możesz dokonać tylko Ty jako klient, wyłącznie w MyFestool. Należy wziąć pod uwagę fakt, że Twój dystrybutor już nie może dokonać rejestracji w Twoim imieniu. Możesz zarejestrować swoje narzędzie w ciągu 100 dni od daty zakupu/dostawy online lub za pośrednictwem Twojego konta MyFestool. Dostęp do MyFestool można uzyskać przez naszą stronę internetową lub aplikację Festool.

    Rejestracja przez stronę internetową:

    1. Zaloguj się do swojego konta MyFestool na www.festool.pl/myfestool.
    2. Formularz rejestracyjny do gwarancji jest dostępny po zalogowaniu się do osobistego obszaru MyFestool pod „Rejestracja narzędzia“ lub pod tym linkiem: www.festool.pl/myfestool/rejestracja-gwarancji.
    3. Wypełnij formularz w polach: Nr części (T.Nr.), numer seryjny (S.Nr.) (dane te można znaleźć na dołączonej karcie gwarancyjnej lub na tabliczce znamionowej narzędzia), data zakupu/data dostawy (można wpisać tylko datę, która upływa maksymalnie 100 dni od momentu zakupu/dostawy. Proszę wpisać datę podaną na dowodzie zakupu/dowodzie dostawy). Załaduj swoją fakturę/dowód dostawy (należy zwrócić uwagę na rozmiar i format pliku), opcjonalnie wprowadź dane swojego dystrybutora i w razie potrzeby uzupełnij swoje dane.
    4. Narzędzie zostało pomyślnie zarejestrowane i w każdej chwili możesz pobrać w przeglądzie narzędzi certyfikat gwarancji.

    Rejestracja przez aplikację Festool Work:

    1. Możesz również skorzystać z aplikacji Festool Work (dostępnej na Androida i iOS).
    2. W tym celu zaloguj się na MyFestool.
    3. Zeskanuj kod kreskowy nowo zakupionego narzędzia lub zeskanuj kod kreskowy na karcie gwarancyjnej dołączonej do narzędzia lub podłącz się do narzędzia wyposażonego w technologię Bluetooth®, zrób zdjęcie faktury lub dowodu dostawy, prześlij je i skorzystaj z usług naszej „Gwarancji all-inclusive”.
    4. Narzędzie zostało pomyślnie zarejestrowane i w każdej chwili możesz pobrać w przeglądzie narzędzi certyfikat gwarancji.
    Dlaczego muszę samodzielnie zarejestrować zakupione narzędzie i dlaczego nie mogę (już) zlecić dystrybutorowi dokonania rejestracji w moim imieniu?
    Ochrona danych osobowych to dla Festool kwestia, którą traktujemy poważnie. W związku z tym zdecydowaliśmy, że klienci będą sami dokonywali rejestracji urządzenia objętego gwarancją i tym samym będą mogli sami decydować o przetwarzaniu swoich danych. W tym celu od stycznia 2021 r. oferujemy możliwość rejestrowania narzędzi do gwarancji wyłącznie w MyFestool. W ten sposób chronimy Twoje dane osobowe przed nieświadomym przekazaniem ich nam, a także dystrybutorów przed nieodpowiednim obchodzeniem się z Twoimi danymi i oczywiście nas samych przed bezprawnym otrzymaniem Twoich danych bez Twojej zgody. W MyFestool w każdej chwili masz kontrolę nie tylko nad swoimi danymi osobowymi, ale także nad posiadanymi narzędziami Festool.
    Ile mam czasu na zarejestrowanie swojego narzędzia?
    Na zarejestrowanie narzędzia do Gwarancji all-inclusive1 masz 100 dni od daty zakupu/dostawy.
    Co jest mi potrzebne do rejestracji gwarancji?
    W procesie rejestracji wymagane jest podanie numeru części i numeru seryjnego (T-Nr. i S-Nr.) narzędzia, jak również posiadanie dowodu zakupu/dowodu dostawy oraz konta MyFestool.
    Dlaczego podczas rejestracji gwarancji konieczne jest przesłanie faktury/dowodu dostawy?
    Przesłanie faktury jest jednym z warunków uzyskania gwarancji. Wymóg ten jest uwzględniony również w warunkach gwarancji. Zgodnie z warunkami gwarancji rejestracja jest możliwa w ciągu 100 dni od daty zakupu/dostawy; późniejsza rejestracja nie jest możliwa. W celu zweryfikowania daty zakupu/dostawy wymagane jest przesłanie - zgodnie z warunkami gwarancji - ważnej faktury lub dowodu dostawy. Na fakturze/dowodzie dostawy decydujące znaczenie dla dokonywanej przez nas weryfikacji ma zakupione narzędzie Festool oraz data; inne dane, takie jak numer klienta, cena itp., mogą zostać zamazane.
    Czy otrzymam potwierdzenie rejestracji do Gwarancji all-inclusive?
    Tak, otrzymasz potwierdzenie pocztą elektroniczną. Po dokonaniu zakupu możesz w każdej chwili obejrzeć certyfikat gwarancji w swoim obszarze MyFestool, a także pobrać go do celów długoterminowej dokumentacji.
    Czy gwarancja all-inclusive dotyczy wszystkich produktów Festool?
    Gwarancja all-inclusive dotyczy wszystkich narzędzi Festool oraz innych wybranych produktów, takich jak akumulatory lub ładowarki. Czy dany produkt może być zarejestrowany do Gwarancji all-inclusive rozpoznasz po karcie gwarancyjnej, która jest dołączana do produktów w Systainerze lub opakowaniu kartonowym. Możesz także doczytać w zamieszczonych na naszej stronie internetowej opisach funkcji naszych produktów, czy dany produkt może być zarejestrowany. 1
    Czy mogę zarejestrować do gwarancji poszczególne akumulatory/ładowarki?
    Akumulatory i ładowarki są elementami wyposażenia, ale mimo to są objęte naszą Gwarancją all-inclusive1. Akumulatorów i ładowarek nie można zarejestrować za pomocą naszego internetowego formularza gwarancyjnego. W przypadku roszczenia gwarancyjnego potrzebujemy kopii dowodu zakupu jako podstawy do uznania roszczenia.
    Otrzymałam(-em) moje urządzenie w prezencie. Czy mogę je zarejestrować?
    W celu dokonania rejestracji do Gwarancji all-inclusive1 konieczne jest posiadanie oryginalnego dowodu zakupu/dowodu dostawy. Ponadto rejestracja powinna nastąpić nie później niż 100 dni od daty zakupu/dostawy.
    Kupiłam(-em)em używane narzędzie. Czy mogę je zarejestrować?
    Rejestracja gwarancji jest możliwa tylko w przypadku narzędzi zakupionych u dystrybutora Festool. Jeśli używane narzędzie zostało już zarejestrowane przez poprzedniego właściciela i jest nadal objęte gwarancją, możesz zwrócić się do nas z prośbą o przeniesienie gwarancji. W tym celu potrzebna jest kopia certyfikatu gwarancji lub podanie wskazanego tam numeru referencyjnego.
    Nie mogę znaleźć moich zarejestrowanych narzędzi w przeglądzie narzędzi. Co należy zrobić?
    Z reguły w przeglądzie narzędzi powinny być widoczne wszystkie narzędzia objęte gwarancją wraz z ich okresem gwarancyjnym. W przypadku, gdy zarejestrowane narzędzie nie jest uwzględnione w przeglądzie, może to wynikać z następującego powodu: jeżeli w przeszłości narzędzie zostało zarejestrowane bez konta MyFestool lub jeżeli dystrybutor zarejestrował narzędzie w Twoim imieniu, nie ma go w przeglądzie. Jeśli w przeglądzie brakuje jakiegoś narzędzia, skontaktuj się z naszą infolinią dla klientów Festool za pomocą formularza kontaktowego, abyśmy mogli przenieść rejestrację narzędzia na Twoje nowe konto MyFestool.