Czy to w warsztacie, na budowie czy w domu: Festool App to Twój towarzysz inteligentnej pracy i doskonałych rezultatów.
Dane ogólne
Rejestracja
- Pobierz bezpłatnie aplikację Festool Work (dostępną dla systemów Android i iOS).
- Po otwarciu aplikacji masz możliwość połączenia swojego konta MyFestool z aplikacją. W tym celu kliknij „Zaloguj się”. Możesz również utworzyć nowe konto MyFestool, klikając pole „Utwórz bezpłatnie konto”.
- Wybierz swój kraj i wprowadź wymagane dane, takie jak adres e-mail, hasło, zwrot grzecznościowy, imię, nazwisko itp. i zaakceptuj warunki użytkowania MyFestool.
- Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość potwierdzającą. Kliknij „Potwierdź rejestrację konta MyFestool”, aby aktywować konto. Pamiętaj, że link jest aktywny przez 30 dni od otrzymania e-maila. W przypadku przekroczenia tego terminu należy ponownie rozpocząć proces rejestracji.
- Zaloguj się na swoje konto za pomocą swoich danych dostępowych.
- Uzupełnij swoje dane w polach obowiązkowych (numer telefonu, klient prywatny/firmowy->nazwa firmy, zwrot grzecznościowy, imię i nazwisko).
Aby umożliwić Ci zobaczenie na koncie MyFestool Twoich zarejestrowanych urządzeń w przeglądzie narzędzi, a także zarządzanie nimi, przygotowaliśmy dla Ciebie konto MyFestool, które możesz utworzyć na podstawie wysłanego do Ciebie zaproszenia z indywidualnym kodem zaproszenia.
- Aby aktywować konto MyFestool, należy zeskanować kod QR lub wpisać następujący adres internetowy: https://login.festool.com/myfestool.
- Wybierz swój kraj i wprowadź następujące dane: adres e-mail, hasło i kod zaproszenia wymienione w liście w następującym formacie: AAA-BBB-CCC-DDD. Następnie potwierdź warunki użytkowania konta MyFestool.
- Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość potwierdzającą. Kliknij tutaj „Potwierdź rejestrację konta MyFestool”. Pamiętaj, że link jest aktywny przez 30 dni od otrzymania e-maila. W przypadku przekroczenia tego terminu należy ponownie rozpocząć proces rejestracji.
- Zaloguj się na swoje konto za pomocą swoich danych dostępowych.
- Uzupełnij swoje dane w polach obowiązkowych (numer telefonu, klient prywatny/firmowy->nazwa firmy, zwrot grzecznościowy, imię i nazwisko).
- Wejdź na stronę internetową: www.festool.pl/myfestool i kliknij „Utwórz nowe konto”.
- Wybierz swój kraj i wprowadź następujące dane: adres e-mail, hasło i potwierdź warunki użytkowania MyFestool.
- Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość potwierdzającą. Kliknij tutaj „Potwierdź rejestrację konta MyFestool”. Pamiętaj, że link jest aktywny przez 30 dni od otrzymania e-maila. W przypadku przekroczenia tego terminu należy ponownie rozpocząć proces rejestracji.
- Zaloguj się na swoje konto za pomocą swoich danych dostępowych.
- Uzupełnij swoje dane w polach obowiązkowych (numer telefonu, klient prywatny/firmowy->nazwa firmy, zwrot grzecznościowy, imię i nazwisko).
- Wejdź na stronę internetową: www.festool.pl/myfestool.
- Kliknij „Resetuj hasło” i wprowadź swój adres e-mail.
- Otrzymasz wiadomość e-mail, za pomocą której możesz przypisać do swojego konta nowe hasło.
Twoje hasło musi spełniać następujące kryteria:
- składać się z co najmniej ośmiu znaków
- zawierać małe i wielkie litery
- zawierać co najmniej jedną cyfrę i znak specjalny
Edycja profilu/Usuwanie konta
Zarządzanie firmą
- Zaloguj się do MyFestool pod następującym linkiem www.festool.pl/myfestool.
- Funkcja zaproszenia pracownika jest dostępna po zalogowaniu się w Twoim osobistym obszarze MyFestool w zakładce „Zarządzanie firmą” lub pod linkiem: www.festool.pl/myfestool/zarządzaj-firmą.
- Wprowadź tutaj adres e-mail swojego pracownika. Należy pamiętać, że zaproszenie może być wysłane jedynie do osób, które nie posiadają jeszcze konta MyFestool. Adres e-mail pracownika pojawia się w przeglądzie ze statusem „Otwarte”.
- Po potwierdzeniu zaproszenia przez pracownika i uzupełnieniu jego danych na koncie MyFestool status w przeglądzie zmienia się na „Potwierdzone”. Pracownik może teraz zobaczyć wszystkie narzędzia firmy i korzystać z innych funkcji.
- Po otrzymaniu zaproszenia do MyFestool, otrzymasz wiadomość e-mail. Aby potwierdzić zaproszenie, kliknij „Potwierdź konto MyFestool teraz”.
- Strona potwierdzenia otworzy się automatycznie (Twój adres e-mail jest wstępnie wypełniony). Możesz teraz zdefiniować swoje hasło, potwierdzić warunki użytkowania MyFestool i kliknąć „Utwórz swoje konto”.
- W kolejnym kroku możliwe jest uzupełnienie swoich danych, wyświetlenie wszystkich narzędzi firmy na swoim koncie MyFestool oraz korzystanie z innych funkcji.
Rejestracja gwarancji
Od 01.01.2021 r. rejestracji do Gwarancji all-inclusive1 możesz dokonać tylko Ty jako klient, wyłącznie w MyFestool. Należy wziąć pod uwagę fakt, że Twój dystrybutor już nie może dokonać rejestracji w Twoim imieniu. Możesz zarejestrować swoje narzędzie w ciągu 100 dni od daty zakupu/dostawy online lub za pośrednictwem Twojego konta MyFestool. Dostęp do MyFestool można uzyskać przez naszą stronę internetową lub aplikację Festool.
Rejestracja przez stronę internetową:
- Zaloguj się do swojego konta MyFestool na www.festool.pl/myfestool.
- Formularz rejestracyjny do gwarancji jest dostępny po zalogowaniu się do osobistego obszaru MyFestool pod „Rejestracja narzędzia“ lub pod tym linkiem: www.festool.pl/myfestool/rejestracja-gwarancji.
- Wypełnij formularz w polach: Nr części (T.Nr.), numer seryjny (S.Nr.) (dane te można znaleźć na dołączonej karcie gwarancyjnej lub na tabliczce znamionowej narzędzia), data zakupu/data dostawy (można wpisać tylko datę, która upływa maksymalnie 100 dni od momentu zakupu/dostawy. Proszę wpisać datę podaną na dowodzie zakupu/dowodzie dostawy). Załaduj swoją fakturę/dowód dostawy (należy zwrócić uwagę na rozmiar i format pliku), opcjonalnie wprowadź dane swojego dystrybutora i w razie potrzeby uzupełnij swoje dane.
- Narzędzie zostało pomyślnie zarejestrowane i w każdej chwili możesz pobrać w przeglądzie narzędzi certyfikat gwarancji.
Rejestracja przez aplikację Festool Work:
- Możesz również skorzystać z aplikacji Festool Work (dostępnej na Androida i iOS).
- W tym celu zaloguj się na MyFestool.
- Zeskanuj kod kreskowy nowo zakupionego narzędzia lub zeskanuj kod kreskowy na karcie gwarancyjnej dołączonej do narzędzia lub podłącz się do narzędzia wyposażonego w technologię Bluetooth®, zrób zdjęcie faktury lub dowodu dostawy, prześlij je i skorzystaj z usług naszej „Gwarancji all-inclusive”.
- Narzędzie zostało pomyślnie zarejestrowane i w każdej chwili możesz pobrać w przeglądzie narzędzi certyfikat gwarancji.